1.Zamówienia
Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.architekci-SKLEP.pl. Po otrzymaniu zamówienia klient dostaje maila zwrotnego z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku realizowanie są przeważnie w ciągu 3-5 dni roboczych. W przypadku braku dostępności jakiegoś towaru sklep kontaktuje się z klientem mailem lub telefonicznie, aby ustalić możliwy termin dostawy lub z propozycja zamiany towarów.
Zamówienia płatne przelewem realizowane są po zaksięgowaniu transakcji na koncie bankowym, płatne przy odbiorze nie wymagają tego okresu.
Sklep nie bierze odpowiedzialności za zwłokę w realizacji zamówienia spowodowaną błędnie podanymi danymi (np. nr telefonu lub adresem e-mail).
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je wycofać do momentu wysyłki.

2.Towary i ceny

Asortyment sklepu internetowego nie jest w pełni ofertą sklepu przy ul.Koszykowej w Warszawie.Niektóre towary w internecie dostępne są na zamówienie i nie muszą być w danej chwili w realnym sklepie,dlatego polecamy upewnić się czy są dostępne.Sklep realny posiada też towary nie ujęte w ofercie internetowej.Poziom cen na niektóre towary w internecie jest niższy o ok.5%,dlatego polecamy zamawianie towarów przez stronę. Wszystkie ceny podane na stronie zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Do każdego zamówienia system automatycznie dolicza koszty przesyłki.

3. Faktury VAT
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

4. Płatność
Klient może wybrać następujące formy płatności:
- przy odbiorze: 
- przelewem bankowym na konto sklepu
- kartą przez system DOTPAY

5.Przesyłka
Zamówione towary wysyłamy firmą kurierską DPD dawna SIÓDEMKA (przesyłką standardową z pobraniem lub bez). Przesyłki takie docierają do zamawiającego na terenie Polski przeważnie w ciągu 2dni roboczych.

Koszt wysyłki na terenie Polski do 30kg w formacie standard (do 100x70) wynosi brutto:

BEZ POBRANIA (Przelew Dotpay)  15,90zł

Z POBRANIEM (Płatne u kuriera) 19,90zł

Przesyłki zagraniczne wysyłane Pocztą Polską wyceniane są każdorazowo indywidualnie w zależności od wagi i formatu.  

Istnieje możliwość odbioru osobistego.

W szczególnych przypadkach jeżeli klient nie może odebrać przesyłki kurierem prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia innej formy wysyłki.

 

6.Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru zakupionego w sprzedaży wysyłkowej jest możliwy do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkty nie mogą nosić śladów zużycia i muszą mieć oryginalne niezniszczone opakowanie.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się ze sklepem a następnie odesłać go przesyłką pocztową lub kurierską na adres sklepu. Wszelkie reklamacje załatwiane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny, porównywalny produkt.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę. Kwota zostanie zwrócona na adres nadawcy (lub rachunek bankowy) po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu zawartości.


Przejdź do góry